Thursday, 13 October 2016

Throwback family day 🎈

Assalamualaikum

Haiiiii guys!

Tengoklah jerawat (a.k.a Miss Pimple gedik gedik) datang balik. Dia monopoli hidung aku lagi, cam takde tempat lain laa ko ni kan -.-


Psst! Aliaa tu bukan setakat gelak jer macam 
the joker, tapi sengih pun sama *creepy* 

#Miss PimpleandGigi Arnabdontcare~~~
30/9/2016.

Tarikh tu πŸ‘†aku join family day JPV Tanah Merah

Kat mana?

Kat Cameron Highlands!!!

Ya Allah, tahun ni dah berapa kali ek aku pergi sana? ehehe. Ni sayang JPV ni xD

Stay kat satu apartment ni, besar giler wuishh, satu rumah ada tiga family. Aku tak familiar dengan semua orang sebab first time jumpa en. Tapi kawan-kawan abah kenal jer aku, ni mesti biasa tengok masa kecik-kecik ni. Femes jugak iolls rupanya hahahha.

Aku tak bawa banyak barang. Lansung. Phone semua tinggal kat rumah. Memang mood bercuti. Lagipun aku dengan phone bukan bff till jannah, yelah every time tengok mende tu jer aku rasa macam bebanan yang datang berduyun-duyun. Si samsung tu pun mesti menyampah tengok tuan dia ni, asyik terbaling sana terjatuh sini.. 😝 kadang-kadang MIA masa mood silent.. hehe ampunkan saya.

Adik ipar kawan abah siap bawak iron kott. Dia lelaki, aku yang perempuan ni relax jer pakai baju n shawl berkedut seribu. Ohoyy, I is malu. Bangun pagi tengok dia dah ready kat luar duk iron baju kemeja dengan seluar. Mesti dia fikir eh anak pak cik nasir tu selekeh betul baju pun tak iron takleh ngorat niii >_<

Lol.

Selekeh sikit jer pun.

Dia dahlaa friendly selalu datang berborak dengan aku. Pastu Abah join. Pastu aku slow-slow blah. Daripada duk berbual baik aku mintak pinjam iron kohkohkoh~ πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #takpinjampun #sayakanbudakhutan #selekehtubiasa

Semua aktiviti best, sebab office mates abah baik-baik dan peramah jer. Acara cabutan bertuah paling meriah. Abah yang cabutkan nombor, senior officer katakan, dan...umm..nak cakap ke tak eh? aku rasa Abah ada main tipu xP Hahahaha.

Pergi haritu masa cuti satu muharram, jamp teruk weyhhhh terperangkap lima jam dalam kereta. Durra time tu dia tak kenal dah siapa Makteh, siapa Ciksu, Tokma, Tok abah. Habis semua orang dia geram nak gigit nak cubit. Ya Allah, sabar jerlah dengan budak sorang ni πŸ˜‚ Mama dia cakap mesti sebab Durra dah lama tak solat that's why jadi camtu muahahaha xD

Bertolak balik pukul 11 pagi dan selamat sampai pukul 10 malam. Lambat sebab jalan jamplah. Aku dah agak dah sampai rumah mesti aku tengok phone macam tengok bom beracun. Okayy aliaa, are you ready to be suffocated???

Bismillahirrahmanirrahim.

Aku sayang semua mesej dan email yang masuk  :D

P/s : kalau korang tengok aku selalu online fb kan..kan..kannnn.. tu sebab iolls jadi admin untuk beberapa page huhuhuhu tak rela sebenarnya tapi apakan daya T.T sebagai admin yang baik hati lagi berkaliber (puihh), semua mesej haruslah direply (saje nak bagitau). Inilah harga yg harus dibayar bila semua kelab kau join under team publisiti *i died* Bye guys! Macehh baca :D

2 comments:

  1. Anak mak betul lerr *ada miss pimple pun lawo*

    Eh mak ke akak tu?? πŸ™ˆπŸ™ˆ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai takde cekelat pulak nak bagi

      Delete