Friday, 21 February 2014

I have a little friend ^_^ *a cute one*

Assalamualaikum

Ok, day 20th in  Negeri Sembilan. Hmmm, nothing bad happened to me. Well, meaning I can survive wherever I go. Hak tuii! Dalam mimpilah..hahaha.. nk order makanan pun xreti -__- aigoo~

Nak bagitau ni, sekarang aku dah ada peneman kat rumah. My new friend. Takdelah aku tersengguk sorang-sorang time semua orang pergi sekolah.
Ni gambar dari internet. Don't worry~2x! I'll upload his pic next time ^_^
Dy pun kecik macam ni ler.
All credit goes to Abg. Zul sebab tolong belikan hamster yang super duper cute ni . Erk, tapi..tapi bukan untuk akulah.  -_-" mestilah untuk Zara, si intan payung baiduri tu. You're so lucky kakak. Tapi Makteh risau nasib hamster ni..huhuhu. Adakah dia dibeli untuk mati? Hush, ayat sadis tu..

Aku bagi dia makan. Cepat gila makanan dy habis kan, padahal tuan punya badan kecik jer.

Oh, liar pulak tu. Menyorok jer tau. Hamster aku dulu jinak jer, besar pulak tu, senang nak pegang. Tapi sangat suka gigit orang lah. *jangan sesekali kacau dy tengah tidur, makan, dan main dengan geng dy* sobs3x~ =')

Aku pun sibuklah search internet nak tau spesies apakah hamster ini, terlebih mengambil berat kononnya hamster Zara ni aku yang punya. Hik3 >_<

Rupa-rupanya ni hamster roborovski, spesies paling kecik, dan paling susah dijinakkan. Susah? K fine. Apa yang bagus tentang dy ialah dy tak menggigit orang dan comel. *hamster spesies lain pun comel*. Yang aku punya dulu spesies Syrian. Well, I love Syrian hamster moreee~ sebab jinak dan gemuk! LOL >___<

Dah abiss. Tutup cerita pasal hamster. 

Tau tak? Aku terjumpa blog peminat Manchester United. So happy!!

This is his blog : www.utdtillidie.blogspot.com

Till die.. that's too extreme. I'll always support Man Utd too. But just moderately~ So yeah.. GGMU =)

I almost cried when they lost to Sunderland.
Oh, how I hate penalty kicks *if they didn't go in*! :(

Love when he said this : There's no guarantee that once Moyes builds his own team, success will follow, however, I just hope he does build something special and make all these stupid people on social media eat their words. Come on United!

Assalamualaikum
P/s : Big Bad Wolf books! Wait for me~ I'm coming! ^_^

1 comment:

  1. Hamster comelnyerr~ >_< teringin nak ada satu..huhu

    ReplyDelete